loading...
MILAAD
milaad zahedi بازدید : 16 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

لیلای همیشه لیلای من!!

در منظومه شمسی دلها تو فقط خورشید دل منی!

شاید خیلی ها به دورت میگردند! ولی این تنها زمین دل من است که

به عشقت سرسبز و زیبا و با آسمانی پاک و آبی ،24 ساعت به دورت میگردد!!!

خورشید من ! لیلای تا ابد لیلای من!!

میدانم از میان همه آنهاییکه بدورت میگردند

تو هم فقط مرا دوست داری! گرمایت برای دیگران یا آنقدر کم است که سرزمین دلشان

سرد و یخبندان است یا آنقدر زیاد است که سوزان و لم یزرع............

تو فقط برای من آفریده شده ای!چون فقط سرزمین دل من را سرسبز و زیبا و جان بخشیدی

بیست سال است گرمای وجودم را تامین میکنی! پس بدان

من هم تا ابد به دورت میگردم!

خورشید همیشه زیبای من!

لیلای همنفس من!!

@@@

وقتی کنارم نیستی آن کهنه بغضت با من است

پژمرده ام لیلای من حال و هوایم مردن است

رفتی و زخم دوری ات بنشسته بر جان و دلم

بیست سال لیلا این گلو، از بغض تو آبستن است

افسرده شد احساس من در سوگ قلبم مانده ام

لیلا ببین رخت سیاه،تن پوش بیست سال من است

فریاد بی لیلایی ام گوش فلک را می درد

بی تو فضای خانه ام پر ناله و پر شیون است

از خاطرات لیلی ام عکس رخش جا مانده است

در حسرتش آواره ام، این تا قیامت با من است!

و " لام"حرف اول نامت و " ح " حرف اول نامم!!!

کاش فاصله بینمان از بین می رفت و این دوحرف کنار هم می نشستند و

پس از بیست سال دوری مشکل " نداشتنت " "" حل "" میشد!! و من

"" لیلای من "" باشم وبرایت شعر بسرایم وبا شعر بیافرینمت و تو

مضمون همیشگی شعرهایم"" لیلای تا ابد لیلای من ""

تو لیلای من بمانی و من تا ابد به دورت بگردم......

لیلای همنفسم! این را بدان:

حتی اگر نخواهی ، میخواهمت!!

حتی اگر نباشی ، می آفرینمت!!

پس بیا که هنوز لیلای همیشه لیلای منی!!

بیا و بمان لیلای تا ابد لیلای من!

@@@

لیلی ام همنفسم عطر گلت را تو به رویم بفشان

بعد بیست سال کنارم بنشین و تب و سوزم بنشان

رفتی و داغ غمت بار دگر بر دل و جانم بنشست

لیلی ام باز بیا و به دلم اینهمه آتش نفشان

واژه ی لیلی و لیلا شده شالوده شعر و غزلم

تو شدی شهره ی شهر، با غزل این من بی نام و نشان

این تو بودی که در آن اوج جوانی به دلم بنشستی

جان لیلا! تو بیا طعم وصالت به دلم را بچشان

شعر حافظ، غزل سعدی و سیمین همه مدیون تو اند

مطمئنم بخدا لیلا گذر کرده ای از کوچه ی شان!!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 651